sunnuntai 21. toukokuuta 2017

päivittelyä ja Sm kilpailut 2017

* Alkaa muistelemaan keppihevosten sm kilpailuihin asti* Tosiaan jokunen viikko takaperin, tarkemmin sanottuna 29.4.17 oli Tikkurilassa keppihevosten SM-kilpailut joissa olin myymässä. Ajatella, ensimmäistä kertaa ikinä, olin myymässä isoissa kilpailuissa.

Päivähän lähti käyntiin paniikissa, sillä minä ja siskoni väsättiin myytävät otsapannat valmiiksi sinä aamuuna. Sen siitä saa, kun jättää aivan viime tippaan, mutta selvittiin. Myyjäthän saivat mennä paikalle jo puoli 11, kun kilpailijat ja katsojat pääsivät 11 sisälle. Itse tulin tyylikkäästi myöhässä siinä pahimman kello 11 ruuhkan aikaa ja pujoteltiin siskoni kanssa ihmistungoksen läpi. Kesti hiukan sisäistää missä se myyntipaikkani oli, mutta pian se löytyikin sieltä mistä pitikin. Myyjien puolet olivat hiukan ahtaat ja oli vaikea saada omia tavaroita mahtummaan sellaiseen puolimetriseen tilaan, mutta niinhän se on, että kyllä sopu sijaa antaa, ja sain tavarani mahtumaan.

Pian ihmisiä tuli myös minun pöydällleni, ja haluankin täsä nyt kiittää kaikkia, jotka kävivät myyntipöydälläni, sillä pöytäni tyhjentyi kahdessa tunnissa, eikä kotiin jäänyt mitään viemistä, mikä oli aivan huikeaa.
Ihmisten varaukset tultiin hakemaan hyvissä ajoin, mistä olen kiitollinen etukäteen varaajille ja otsapannat menivät alta aikayksikön. Ensikerralla pitänee varautua tekemään enemmän otsapantoja. Ja oikeasti aloittaa niiden teko ajoissa. :D Oikeastaan jännitin myyntihevosten puolesta, että löytääkö ne uusia kotia, mutta kaikille löytyi koti, mikä oli aivan mahtavaa. ( sekin.. heh)

Eihän mun tarvinnu tyhjin käsin kilpailuista lähteä. Vitsailin vain kilpailuiden jälkeen, kuinka sain palkinnon yhtään juoksuaskelta ottamatta. Olin tyystin unohtanut osallistuneeni alkuvuodesta esteiden suunnittelu kilpailuihin ja esteeni oli valittu yhdeksi palkittavaksi ideaksi. JEE
Kuullessani nimeni en ensin tajunnut että minua pyydettiin kentälle, mutta pian se minulle valkeni ja kipitin myyntipaikaltani kentälle. Tuli todella hyvä fiilis.

En itseasiassa ehtinyt pahemmin kuvailemaan paikalla, sillä pian myyntipöytäni kasattuani lähdin paikalta. Esteluokkia ehdin hiukan katsella ja kouluosuuksista kürin, mutta siihen ne jäikin. Hiukan myös harmittaa, etten ehtinyt muiden pöydillä asioida. Ei se niin paljoa loppuen lopuksi harmittanut, sillä pääsin tapaamaan monia tuttuja ihan omalta myyntipöydältä. Oli todella kivaa nähdä tuttuja  ja tutustua uusiin tuttavuuksiin ja saada instagram nimille kasvot :D








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti